tirsdag 1. september 2015

Å Være Sammen med Meg Selv…

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Det har vært viktig lenge nå det å virkelig være sammen med meg selv, og nå har jeg vært på ferie sammen med meg selv. Jeg har ikke vært alene, men jeg har likevel vært «sammen med meg selv» og det er viktig kjenner jeg.

Har vært en hel uke i varmen og i solen og har badet i havet. Kjenner at jeg virkelig har hatt ferie og ikke minst ferie «sammen» med meg selv.

Kunne sense at ting skjedde inni meg men samtidig senset jeg også at jeg ikke sto i veien for meg selv og det som foregikk av indre ting, og dermed kunne den indre prosessen som fortsatt skjer bare få gå sin gang. Et perfekt sted for å bare tillate… 

Så tusen hjertelig takk til House of the Awakened J… til Lise og Jazhiel J

Det er nå når jeg har kommet hjem at jeg virkelig kjenner at ting er forandret. Føler meg så tilstede i meg selv.

Og selv om jeg observerer at det foregår mye drama rundt meg, så føler jeg bare en fullstendig ro og en veldig klarhet omkring det som foregår. En klarhet om at nå er det deres tur...
… og at jeg selv bare kan stå i meg selv og være Meg.

El Pou Clar

Æ e den Æ e…


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar