søndag 17. mai 2015

Den 17 mai...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I det siste både ser og føler jeg hvor mye som kobler seg fra, og jeg har aldri tidligere følt meg så til de grader frakobla alt som heter 17-mai. Det føles som om jeg nærmest er på en helt annen planet når det gjelder de tingene der og det er ikke noe savn, og heller ingen fordømmelse ovenfor alle de som fortsatt er der. Det er bare det at det nå er mer og mer av det gamle som ikke bare føles mindre viktig, men det rett og slett blir borte, og det føles herlig… befriende.

Jeg opplever også for tiden hvor viktig det er å gi slipp og være ærlig ovenfor meg selv, og hvor fort nye ting da kan komme inn. Utrolig viktig dette med å gi slipp på alt som ikke føles hensiktsmessig lenger… ting som ikke føles riktig… det som ikke flyter. Energiene skal flyte i glede og i enkelhet. Først da blir det «riktig» i det nye. Og utover det så er det i grunnen ikke så mye som egentlig er viktig, for da beveger det seg akkurat slik det skal og alt kommer til akkurat rett tid. Og mange ganger så kommer ting i så rett tid at det for sinnet oppleves som nærmest helt på sekundet.

Jeg ser at i siste innlegget mitt skrev jeg om en «ryddesjau» og jeg trodde faktisk at det var flere uker siden jeg hadde denne ryddesjauen (har jo egentlig glemt av hele ryddesjauen), men nå ser jeg jo at det ikke er så lenge siden likevel. Og det er også det jeg opplever nå, at dette med «tid» nå nesten er helt borte. Og her om dagen var det ei som sa til meg; det handler ikke om tid, det handler om hendelser. Og i det hun sa det, så var det som om en brikke falt på plass… som om noe bare ble veldig klart.

Og jeg føler at en hendelse ikke kan skje før eventuelt en annen hendelse har skjedd. 

Så veldig viktig å være i flyten og gi slipp på det som holder en fast ;)

Æ E den Æ E







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar