lørdag 9. mai 2015

En skikkelig Ryddesjau...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Plutselig går det opp for meg hva jeg egentlig holder på med nå og faktisk har holdt på med en stund nå. Jeg "finluker"... jeg driver å rusker bort det jeg ikke vil ha i livet mitt lenger. Rett og slett energier som jeg ikke vil ha. For jeg ser så tydelig i dag at det ikke nødvendigvis er menneskene det handler om men mer energiene de bærer med seg. Og om ikke disse menneskene endrer sin energi, så forsvinner de rett og slett ut av mitt liv, rett og slett fordi de ikke passer inn hos meg lenger. Energiene våre flyter ikke sammen lenger. Og det er liksom helt greit. Det er ikke noe vits i å holde fast på noe som ikke føles godt... som ikke føles riktig for meg.

Kjenner at det nå er viktig å gi slipp og på en måte "rydde" ut det jeg føler ikke passer inn hos meg lenger. Det er viktig for min egen reise videre... for at jeg selv skal kunne bevege meg videre. Og jeg ser at om jeg ikke gjør dette nå, så blir jeg liksom stående. Ser at alt må være i konstant bevegelse... hele tiden. Det er viktig å gi slipp slik at noe nytt og bedre kan få komme inn. Og det er også viktig for meg slik at jeg kan komme enda mer frem med den jeg er, og ikke holde meg selv tilbake.

Og plutselig nå mens jeg skriver, så går det opp for meg at slik må det antagelig være hele tiden i det jeg nå går inn i. Eller har gått inn i kan jeg vel heller si. Konstant bevegelse... eller skal jeg heller si konstant ryddesjau. Høres jo egentlig litt slitsomt ut. Tror at etter hvert som jeg blir vant med å hele tiden gi slipp, så blir det ikke å føles som noen ryddesjau, men at det bare blir helt naturlig å være i bevegelse på alle måter.

Og jeg ser at etter hvert nå som jeg selv blir klarere i min energi, ærligere i min energi, så vil også alt rundt meg i det ytre bli klarere, bli ærligere.

I dag er det rolig energmessig i forhold til hva det har vært de siste dagene. Og kjenner også at den fysiske kroppen med rygg og hofter også begynner å kjennes bedre ut. Noe slipper kjenner jeg.

Har vært ute i hagen i dag og rydda, og plutselig var jeg igang med en skikkelig ryddesjau i noen bed, og faktisk så var det nå etter at jeg har holdt på med dette at den dypere forståelsen kom av hva jeg har holdt på med den siste tiden. Plutselig sto bare bildet klart for meg.

Når jeg nå i dette øyeblikket sitter og føler innover i meg selv så kan jeg virkelig føle hvor godt det føles og hvordan jeg nå er i ferd med å bli mer og mer hel i meg selv. Kjenner en veldig trygghet... en veldig tillit til meg selv.



Blåveis i Min Hage.

Jeg Er den Jeg Er...










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar