fredag 8. mai 2015

Litt Som på en Karusell...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Ja sånn er det akkurat nå... føler jeg er på en karusell og alt bare snurrer fortere og fortere og at nå klarer jeg ikke å holde fast i noe lenger. Sinnet klarer ikke lenger å holde på kontrollen som det har strevd med så lenge. Nå må det bare slippe. Kjenner at det er der jeg er nå. Kjenner at jeg må hvile mye. Plutselig er det som om bryteren bare blir slått av og jeg bare må legge meg. Så enkelte dager blir det veldig tidlig kveld på meg, og det selv om jeg også kan ha sovet på dagen.

Også i drømme handler det om det samme... å gi slipp. Drømte i natt at jeg sto i kø på et apotek visstnok, og da det ble min tur så kunne jeg ikke huske hva jeg skulle ha. Men så kom jeg til å huske at jeg hadde skrevet noe ned på en lapp. Det var ikke det jeg egentlig skulle ha, men jeg tenkte at når jeg nå først er her så kan jeg jo kjøpe det om ikke annet. Men da jeg skulle finne frem lappen, så kunne jeg ikke finne lappen. Husker ikke i detaljer hva som skjedde etter hvert, husker bare at det etter hvert ble veldig sosialt i den køen som om det ikke var så nøye å få handlet, verken for den ene eller den andre.

Hadde en opplevelse eller det var vel en dag det sto på eller kanskje det var to, husker ikke. Men oppe i hodet føltes det som om alle tankene mine slåss om å få stå fremst i køen og det var så mye bråk at jeg kunne ikke "høre" en eneste tanke. Bare kaos.

Og det å prøve å planlegge dagen har jeg ikke engang lyst til. Det er bare så godt å være. Og mens jeg gjør så "er" jeg og mens jeg "er" så gjør jeg :)

_ _ _ _

Nå måtte jeg bare logge meg inn her igjen. Og skrive det jeg jo egentlig skulle skrive. Og det er at jeg kjenner at det nå er tid for å ta fullt og helt ansvar for at jeg er "gud", eller hva man nå ønsker å kalle det. Men at jeg nå må ta FULLT og HELT ansvar for den jeg ER og ALT det jeg ER. Det er det det handler om nå. 

Jeg Er den Jeg Er...


What Are You Waiting For?
https://www.youtube.com/watch?v=w-Ng5muAAcg&feature=youtu.be








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar