fredag 31. januar 2014

Endelig på Nett...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I dag fikk jeg endelig kobla meg på den nye intetnettforbindelsen som jeg har ventet på i flere måneder. Og det er bare artig å se hvordan det ytre bare speiler det indre, for i natt har jeg vært våken flere ganger og observert at det foregår noe i kroppen min igjen og jeg fornemmer at denne omkoblingen som jeg har følt pågår nå kan nærme seg slutten.
Kjenner at det er så vidt jeg tør å si at det kanskje nærmer seg slutten på dette nå, for jeg har etter hvert skjønt at dette med tid kan være et relativt begrep, men jeg kan i alle fall føle en mye dypere forbindelse med meg selv, og at dette jeg har kjent i magen nå løsner enda mer.

Kjenner at magen er veldig urolig i dag. Men jeg kan også fornemme at noe nytt er i ferd med å bygge seg opp i den ytre verden, litt på samme måte som tidligere i måneden da jeg følte denne energien som bare ladet seg opp og ladet seg opp, og jeg gikk rundt her å lurte på hvor det kom til å smelle... hvor og ikke minst hvordan denne energien kom til å løse seg ut. Så da jeg så at det brant midt i landet ble jeg ikke så veldig overraska.

Men jeg har fortsatt ikke fått min egen pc tilbake fra reparasjon, så man kan vel si at det ikke er helt i boks.

Men Jeg Er nå fortsatt den Jeg Er





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar