mandag 10. mars 2014

Det er Min Kropp...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Torsdag i forrige uke kunne jeg føle at energien forandret seg og det jeg hadde vært inne i de siste par ukene ble avslutta på et vis. I alle fall føler jeg at jeg har vært inne i en veldig forløsende periode hvor jeg nærmest har opplevd alt fra frykt for å leve, frykt for mangel og også en opplevelse hvor jeg forsto at jeg ikke hadde «eid» min egen kropp. Og jeg lurte på; hvem er det jeg tillater å eie min kropp hvis jeg ikke eier den selv. Og i helga fikk jeg faktisk litt hjelp til å skjønne dette. For plutselig skjønte jeg at jeg hadde latt massebevisstheten eie kroppen min. Jeg kjente at jeg hadde hatt for lite kontakt med min egen kropp. Den var liksom bare noe som var der uten at jeg var så bevisst at dette også faktisk er en del av meg selv og at det nå er veldig viktig at jeg tar fullt og helt eierskap over min egen kropp i den videre prosessen. At før sjela mi kan komme helt og fullt inn i kroppen min, så må jeg også eie kroppen min selv… fullt og helt.

Og dette med frykten for å virkeig… virkelig leve har også vært veldig intens tilstede i denne perioden. Har prøvd flere ganger å sette ord på dette, men det er som om det denne gangen gikk så dypt at jeg ikke klarte å finne ordene… totalt hinsides ordene… og det kan jo egentlig være like greit.

Det er ikke så viktig med ord lenger og jeg ser at når jeg bruker ord, så er det ikke nødvendigvis ordene som er viktig men det som ligger bak ordene eller energien som er viktig… det som ligger bak ordene i energien er det virkelige.

Akkurat nå kan jeg føle en veldig indre ro. Og i natt opplevde jeg flere ganger at jeg kunne være tilstede i en energiflyt som føltes helt naturlig å være i. Gikk inn og ut av denne flyten flere ganger og det føltes så naturlig. Som en helt naturlig tilstand.

Ser at ting begynner å flyte mer også i det fysiske. Så sakte men sikkert så forandres ting.
Men selv om jeg har opplevd en veldig intens periode nå, så har det samtidig vært veldig enkelt… veldig enkelt i forhold til tidligere når sånne intense perioder har vært.

Kjenner akkurat nå at det er godt å være her.


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar