lørdag 22. mars 2014

En Dør Lukkes...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I dag kjenner jeg at det er tid for å lukke en dør og har følt i hele dag at også denne bloggen nå skal lukkes, i alle fall i den formen som den frem til nå har hatt. Så får tiden vise om den skal få en ny form.

I natt våknet jeg og kjente at noe nytt var i ferd med å ta plass inni meg og at jeg nå er i ferd med å åpne opp nye dører, men jeg føler at dette nye også vil ta en ny vei. Det er noe helt nytt som vil ut på en måte, men fortsatt vet jeg ikke hva eller hvordan det vil bli. Kjenner bare at det er viktig å lukke denne gamle døra nå.

De siste dagene nå har jeg sett for meg en stor svær skute inni meg som jeg har drevet å snudd i mange år, og at nå er skuta snudd og at jeg nå kan fortsette i den retningen jeg helst vil.

Så blir det jo etter hvert spennende og interessant å se hvordan dette etter hvert vil uttrykke seg i det fysiske.


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar