onsdag 19. mars 2014

Min Egen Integritet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Min egen integritet.. min egen sannferdighet… hvor sann er jeg mot meg selv… i meg selv… og til slutt mot andre.

Eller skal jeg heller si… hvor mye kan jeg stå i meg selv… hvor oppreist kan jeg stå inni meg selv om det stormer på utsiden. Tør jeg være fullt og helt meg selv også når jeg merker at andre skal prøve å trekke meg inn i sitt drama… sine leker og sitt spill.

For meg har det handlet mye om dette den siste tiden, og jeg kjenner og føler inni meg at… ja jeg kan virkelig tillate meg selv å være meg selv uansett hva som stormer på utsiden. For inni meg kan jeg være i mitt eget rom og sammen med meg selv.

I går hadde jeg en skikkelig vaskesjau her i huset, og i lang tid har jeg lagt merke til at sluken under badekaret ikke har fungert helt som den skulle. Av og til har den ikke tatt unna skikkelig og selv om jeg har hatt den oppe flere ganger har det bare tatt kort tid og så har den vært tett igjen.
I går derimot fikk jeg tak i det jeg ikke tidligere har fått tak i for å si det sånn, og jeg fikk gjort skikkelig rent. Så nå er det full åpning.

Og i halsen har jeg også i mange år hatt mye slim som har kommet opp, og i går var det en skikkelig slimpropp som løsnet og kom opp. Og jeg kjenner at jeg nå virkelig tør å stå i meg selv og uttrykke det jeg føler er rett for meg… eller… jeg kan faktisk også «velge» å uttrykke meg fullstendig uten ord med å rett og slett bare «være» meg. Rett og slett bare kjenne inni meg at … ja Jeg Er den Jeg Er.

Og sånn er det...


Jeg Er den Jeg Er 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar