mandag 28. april 2014

Dager Sammen med Meg Selv...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Har akkurat avslutta 3-4 dager sammen med bare meg selv. Kjenner hvor viktig disse dagene er… det å være sammen med meg selv og kun ha fokus innover i meg selv… intens lyttende innover. Helt frakobla internett og alt annet.  
  
Fredag var intens. Mye kaos og mye energi i bevegelse, og det kan gå en stund før jeg kommer på at… dette er da ikke mitt for faen… Og så letter det... magisk rett og slett.

Og om natten… som Adamus (Crimson cirkle.com) sa på sist shoud eller når det nå var… intense drømmer og mye kaos men jeg husker ikke noe når jeg våkner… vet bare at det har vært intens, og så må jeg bruke en stund å på en måte rense meg… frigjøre meg fra nattens energier, for de kan føles tunge, og det er lett å begynne å tro at det er mitt… at det har noe med meg å gjøre.


Føler også at det er mye energi som kommer inn… potensialer som kommer inn… nye muligheter. Så tiden får vise hva som kommer inn i det fysiske. 

Jeg Er

...og husk alt er egentlig opp ned...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar