søndag 20. april 2014

Jeg Er i mitt Jeg Er...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg føler meg selv og har gjort det en stund nå og det er nesten som om jeg ikke kan tro at det er sant, men det er sant. Det er virkelig sant.

Jeg kan føle mitt Jeg Er… jeg kan føle sannheten i meg selv… den virkelige meg… min virkelighet inni meg.
Jeg føler så klart alle lagene og at det er jeg som hele tiden velger og den som skaper… i hvert eneste øyeblikk. Og jeg kjenner at jeg nå kan ha full tillit til at det er sånn… at det jeg føler virkelig er sant.

For en tid tilbake lurte jeg faktisk på om det var mulig å klare å være fullt og helt tilstede i hvert eneste øyeblikk… for jeg spratt hele tiden opp i sinnet følte jeg… men jeg opplever nå at det klarer jeg… jeg er i mitt Jeg Er…

Jeg er mer tilstede i meg selv enn jeg noen gang har vært og veldig bevisst meg selv. Og jeg kjenner at jeg virkelig «tør» å leve… kjenne at jeg lever… være tilstede i gleden… tillate gleden å være der… også når sinnet sier at «dette» er da ikke noe å glede seg over… da bare ler jeg og tillater gleden å være der J

Jeg Er den Jeg Er


I feel myself and have done so for a while now and it's almost like I can not believe it's true , but it's true. It 's really true.

I can feel my I Am ... I can feel the truth in myself ... the real me ... my reality inside me .
I feel so clear all the layers and that I'm constantly choosing and creating ... in every moment . And I know that I can now have full confidence that it is like that ... that what I really feel is true.

A while back I wondered actually if it was possible to be able to be fully present in every moment ... because I felt I constantly popping up in my mind... but I feel now that I can ... I 'm in my I Am ...

I am more present in myself than I have ever been and very conscious myself. And I know that I really " dare " to live ... know that I live ... to be present in the joy ... allow joy to be there ... even when the mind says "this" 's nothing to get excited over ... then I just laugh and allows joy to be there :)

I Am that I Am


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar