tirsdag 22. april 2014

Det Svinger...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Totalt utslått i dag. Har ligget og hvilt i hele dag og pustet tillate… tillate… tillate og slappe mest mulig av i kroppen. Masse energi som kommer inn nå og det kjennes veldig i kroppen i dag. Det er lenge siden… tror jeg, og jeg sier tror fordi jeg for det første glemmer veldig fort… gir fort slipp på alt som har vært og føler også at tiden går så utrolig fort. Så ting som kan ha skjedd for bare noen dager siden, føles som om de skjedde for flere uker siden.

Men bak all trøttheten i kroppen og all energien som fyker gjennom kroppen, så kan jeg likevel føle gleden.

Så alt svinger veldig for tiden. Noen dager føler jeg bare denne veldige gleden, mens andre dager kan jeg også føle denne utrensingen som fortsatt skjer i kroppen, mens i dag har jeg vært helt slått ut.


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar