søndag 14. september 2014

Min Nye BesteVenn...

Translation from Norwegian http://translate.google.com


De siste par tre dagene har jeg opplevd noe helt utrolig. Jeg opplever å bli venn med kroppen min på en helt ny måte, og som Aisha North http://aishanorth.wordpress.com sier i sin siste energioppdatering… kroppen blir ens beste venn, så er det nettopp det jeg opplever akkurat nå. Som så ofte før så opplever jeg at disse energioppdateringene følger meg til punkt og prikke. Og faktisk så opplever jeg en helt ny og jeg må si "overveldende" nærhet til min egen kropp og jeg oppdager ikke minst hvor "viktig" den er… ja jeg føler jeg ikke kan få uttrykt det klart nok… har bare lyst til å skrike det ut… rope det ut… KROPPEN ER ENORMT VIKTIG. Jeg føler meg selv overvelda over denne oppdagelsen og disse opplevelsene disse siste dagene. Og jeg føler virkelig at jeg ELSKER meg selv og min egen kropp… ja at jeg ELSKER alt ved meg selv.

Og ikke nok med det… disse siste dagene opplever jeg også at sjela mi nå sakte men sikkert på en måte "siger" inn i kroppen min… og det skjer så sakte at jeg får med meg hvert eneste steg… og jeg ELSKER det. Jeg nyter hvert steg. Tenk at jeg skulle kunne si det… at jeg virkelig, virkelig nå nyter hvert eneste steg.

Det føles nærmest som å gå seiersrunden… og det er faktisk ingen overdrivelse… J

Jeg Er ja…

JEG ER

1 kommentar:

  1. Ah så nydelig! så herlig å lese :) ..
    Det er som at kroppen på en måte kodet og når vi åpner kodene, dekoder, så åpner vi til den vi er, til sjelen….Kroppen er viktig, den er veldig veldig viktig :)

    Tusen takk Wenche-Mari

    SvarSlett