fredag 12. september 2014

"Oppdrag Utført"...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg føler at jeg nå kan si "oppdrag utført", for jeg forstår nå at jeg har gjort meg ferdig med selve "oppdraget" og nå kan begynne å på en måte motta "belønningen". Og da tenker jeg ikke på lønn slik som i den gamle verden… den gamle energien, men jeg mener i form av å nå kunne leve i full frihet … leve i glede og letthet… leve i total kjærlighet først og fremst til meg selv og når jeg lever i kjærlighet til meg selv så føler jeg rett og slett bare total kjærlighet for alle rundt meg… totalt uten noen som helst form for fordømmelse. Jeg kjenner at det er det største jeg akkurat nå opplever… det er å oppleve denne kjærligheten til meg selv og oppleve at den "siver ut" til de som er rundt meg. Det bare skjer av seg selv… det er bare sånn det er… sånn det skal være. Det er det som ER.

Jeg står nå fremfor ei ny dør men den er åpen… eller skal jeg si et nytt liv… en ny epoke. Alle dører føler jeg er nå åpen… ingen dører er lukket lenger. Jeg har åpna dem alle sammen. Kjenner at jeg bare må puste det inn… sitte i stillheten sammen med meg selv å bare puste det inn… for det er så stort at jeg klarer ikke å begripe det med den menneskelige delen, men jeg føler at en annen del av meg vet hva det handler om… vet hvor stort dette faktisk er.

Her blir ord bare ord… det må rett og slett oppleves…

Jeg Er den Jeg Er

JEG ER

1 kommentar:

  1. Takk for at du deler Wenche, og gratulerer.
    Du er til stor inspirasjon <3 :)

    SvarSlett