torsdag 11. september 2014

"Den Nye Jord"...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg kjenner at et veldig skifte nå er på gang, kanskje det aller største jeg for min del har observert noen gang. Og siden sist jeg var her inne å skrev så har det skjedd mye innvendig. Skal ikke gå i noen detaljer av den enkle grunn at jeg ikke husker ;) , det eneste jeg kan si at jeg har følt meg både totalt frakobla i perioder og «totalt» tilkobla. Jeg kan nevne en enkelt opplevelse hvor jeg en dag for et par uker siden sånn omtrent, følte meg så fullstendig i kroppen som jeg ikke trodde var mulig. Jeg var på tur ved havet den dagen og når jeg så på havet så følte jeg meg i ett med havet og når jeg så på steinene i fjæra så følte jeg en veldig kontakt med steinene. Det føltes som om naturen snakka til meg og den ba meg være meg selv… vær deg selv sa den og jeg kunne føle at det nå var tid for å virkelig være meg selv uansett om de rundt meg kom til å like meg eller ikke.

Og for et par dager siden (9.9 kl.20-21) ble jeg kobla til det store havet fullt og helt. Med andre ord i det fysiske ble de siste to rørlengdene til avløpet for kloakksystemet lagt ut i havet. De ble lagt ved superfullmåned og ved lang… lang fjære. Og ingenting var planlagt… ting bare blir som de skal bli… helt perfekt i hvert eneste øyeblikk. Hver eneste brikke faller på plass i det helt perfekte øyeblikk.

Og i dag sitter jeg og føler på at energien er i ferd med å virkelig skifte nå. Kunne føle det i går allerede og da hadde jeg også en spesiell opplevelse… en fysisk opplevelse som gjorde at nå i dag da jeg våknet kunne jeg ta imot min maskuline energi… puste den inn og bare tillate. Så ingenting er linjert lenger og her for en stund siden fikk jeg beskjed om at jeg nå er på den «Nye Jord», og slik jeg forstår det så er jeg ikke lenger i den gamle verden men i en helt ny verden hvor alt faktisk fungerer helt annerledes enn det gamle. Har brukt denne tiden siden sist jeg var her inne til å på en måte venne meg til dette nye… føle på det og på en måte vugge meg inn i det og samtidig rense ut det siste. Om det er noe igjen nå vet jeg jo ikke men la det komme om det er noe. La det komme…

Jeg føler en ro… jeg føler glede… jeg føler meg veldig fri akkurat nå og vet den følelsen bare vil bli større etter hvert.


Jeg Er den Jeg Er

_ _ _ _
Og så plutselig i dag ser jeg denne har blitt lagt ut og den føler jeg forteller det meste om hva og hvordan jeg føler i dag.

http://aishanorth.wordpress.com/2014/09/11/a-message-from-mother-3/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar