onsdag 24. september 2014

Å Skape i Frihet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg kan føle energiene forandrer seg veldig nå og kjærligheten til meg selv fra meg selv strømmer på. Jeg må mange ganger bare lukke øynene og sitte i stillheten sammen med meg selv og bare puste den inn… det er fantastisk å føle denne kjærligheten til meg selv… ubeskrivelig rett og slett.

Også i det fysiske forandrer ting seg, og akkurat nå ser det ut for at jeg driver å etablerer min egen bedrift. Og den kom rett ut av det «blå». Totalt overraskende og absolutt ikke noe som jeg egentlig hadde «tenkt» at jeg kunne gjøre. Men likevel var det kjent… det er noe jeg har gjort og på en måte kjenner til likevel og noe jeg likte å gjøre. Noe jeg virkelig følte var gøy. Men jeg tenkte aldri på at jeg skulle kunne ha dette som et «virke».

Men plutselig får jeg en melding på telefonen med en forespørsel og plutselig så er det bare i gang. Men jeg kjenner også at jeg gir helt slipp på hvordan det skal bli men tar et skritt av gangen og er i øyeblikket… skaper i øyeblikket og kjenner at jeg har det godt i meg selv og føler at det er gøy. Gøy å skape noe nytt uten noen form for forventninger men bare ved å la tingene legge seg til rette slik de vil… bare være i flyten… føle at energien ekspanderer… føle energiene bevege seg... og så rett og slett observere hvordan ting blir. 

Rett og slett skape i total frihet...

...og ikke minst være i kjærligheten til meg selv… være tilstede i meg selv…


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar