torsdag 2. oktober 2014

Det Flyter Inn...

Translation from Norwegian http://translate.google.com


Ting begynner å komme inn i det fysiske på flere forskjellige måter nå.

En melding på telefonen… en avis (abonnerer ikke på avis) dumper plutselig ned i postkassen og plutselig er jeg bare i gang med ting, og noe av det har kommet som en stor overraskelse og ikke minst med masse glede.

Og jeg ser også at fortsatt så har jeg masse tid for meg selv og jeg ser at enn så lenge så er det nødvendig. For inni meg skjer det fortsatt mye… mye er i forandring men jeg kan ikke lenger sette ord på det og sinnet mitt kan ikke lenger forstå noe av det. Og det er et tempo føler jeg som er formidabelt.

I natt hadde jeg en drøm som fint viser dette tempoet. Jeg hadde fått meg en helt ny bil og jeg skulle rygge ut fra der den sto. Jeg visste at den hadde fart så jeg var ute å rydda unna noe bak bilen før jeg satte meg inn. Og da jeg tråkka bare litt på gassen så for den bakover i ei helsikes fart og når jeg skulle prøve å bremse så var det ingen reaksjon og selv om jeg sto på bremsen så var det ikke antydning til at bilen slakka på farta. Den stoppa ikke før den selv ville stoppe og da var jeg langt forbi der hvor jeg hadde egentlig tenkt å stoppe. Og det samme skjedde når jeg kjørte fremover, den fløy av sted og jeg følte jeg hadde null kontroll ,og sånn føle det i grunnen for meg akkurat nå… i det som skjer inni meg.

Null kontroll og jeg vet at alt er perfekt… jeg føler at alt er rett og slett Praktfullt J


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar