lørdag 23. august 2014

Full Gass...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I natt hadde jeg en ny drøm. Jeg drømte at jeg var å kjørte et sted hvor det var snø. Til å begynne med virket alt ganske vanlig men plutselig var jeg et sted hvor det var ganske mye snø og hvor det ikke var brøyta, så jeg forsto plutselig at her måtte jeg bare gi full gass hvis jeg ikke skulle bli stående fast. Så jeg ga full gass og plutselig var jeg ute av snøen og på en fint brøytet vei.

Da jeg våknet kjente jeg at jeg var i denne «flyten» i ja hva skal jeg si… i kontakt med intuisjonen… sjela. Ingen tanker… men en indre strøm på en måte. Og jeg skjønte at nå er det bare å gi full gass… og jeg ble liggende å puste å bare «være» i denne flyten. Og jeg kjente at nå er jeg virkelig over kneika… hva nå det kan bety ;)… har rett og slett ikke peiling, men som jeg sa til en jeg snakka med i går… jeg føler nå at jeg Lever om ikke annet… J. Det er vel det jeg kan si akkurat nå ;)

Ja for jeg føler meg virkelig i Live for å si det sånn. I går fikk jeg ordna gressklipperen. Det var et tett filter og da jeg hadde ordna den var det som jeg fløy over plenen. Det filteret har vært tett i sikkert to om ikke tre år og nå fikk den plutselig mye bensin igjen… det føltes rett og slett litt uvant… he,he,he. Og i dag fikk jeg en følelse av at jeg bare blir mer og mer en del av min fysiske virkelighet eller sagt på en annen måte… jeg ser så klart hvordan alt i det ytre bare viser meg hele tiden hvor jeg er i mitt indre.

For noen dager siden fikk jeg beskjed av sjela mi at jeg ikke skulle fokusere så mye på den kontoen min, og da jeg på onsdag skulle kjøpe «DreamWalk To the Crystal Caves» var jeg ikke sikker på om jeg hadde penger til det, men jeg tenkte at nå gidder jeg ikke sjekke kontoen først, jeg bare går inn å kjøper den. Og som det ante meg så fikk jeg beskjed om at kontoen var tom. Men jeg tenkte at… ok… det er greit, og kjente at skal jeg være der, så ordner det seg. Litt senere kom energien inn igjen og jeg kjente at jess… jeg skal være der… jeg «velger» å gå dit.

På torsdag gikk jeg inn på mailen for å se om det var kommet noe post til meg og sannelig… der var den… DreamWalk To the Crystal Caves. Jeg tenkte at nå skal jeg bare gå inn å se om det står noe om klokkeslett og sånn og til min store overraskelse så var den tilgjengelig så jeg kunne lytte til den med en gang. Og Adamus spør flere ganger om vi virkelig er klar for dette og jeg kunne føle med hele meg at jeg var virkelig klar for å gå inn der nå. Og det var for øvrig etter det at jeg hadde denne drømmen som jeg begynte med.

Nå er det bare for meg å gi full gass… uæææææ… ;) J


Æ e den Æ e J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar