tirsdag 16. juni 2015

Hva vil "DU"...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Etter en periode med å føle at jeg på en måte fulgte et oppsatt spor, spurte jeg plutselig en dag min sjel… hva er det "DU" vil gjøre… hva ønsker "DU" å oppleve?

Og etter hvert har jeg forstått hva min sjel ønsker og jeg kjenner at den menneskelige delen av meg jubler. Og jeg ser at egentlig så er det bare et ønske som har vært der hele tiden men som nå bare kommer mer tydelig frem… blir klarere og mer forståelig for den menneskelige delen av meg.

Jeg ønsker å oppleve meg selv i hvert øyeblikk… og jeg vet at dette på en måte bare blir ord for dette er først og fremst en "følelse" som er vanskelig å sette ord på og som rommer så mye mer enn disse ordene.

Jeg føler at jeg vil ekspandere utover mine gamle begrensninger og jeg gir slipp på alt for å kunne gjøre det. De begrensninger jeg ennå måtte føle inni meg. Jeg "tillater" meg å ekspandere utover… og utover… og utover… Og ting kommer inn i det fysiske for å støtte opp om dette på alle mulige måter… og jeg nyter det… gleder meg over det… også når det føles utfordrende så fortsetter jeg bare å tillate. Og jeg opplever at det etter hvert flyter lettere og lettere. Og av og til føles alt så utrolig enkelt og av og til støter jeg på en ny begrensning som jeg tillater jeg å ekspandere utover.

Det jeg opplever nå er at det har blitt lettere for meg å bare ekspandere utover uten å bruke "kraft", men bare tillate... tillate... tillate.

Jeg er et "sjelevesen" som opplever hva det vil si å være menneske. Og jeg vil ha "hele" meg med i denne opplevelsen.

I helga hadde jeg den første opplevelsen på ganske lenge hvor jeg fikk oppleve meg selv sammen med mange mennesker… ukjente mennesker. Og hvor jeg fikk oppleve hvor fri jeg var i meg selv og hvor tilstede jeg var i meg selv. Jeg opplevde å ikke "forlate" meg selv, men være tilstede i "enhet" sammen med meg selv… være tilstede sammen med alle delene av meg selv. Ha med "hele" meg.

Jeg kjenner at jeg elsker å "oppleve" meg selv… og nettopp det er det min sjel ønsker… rett og slett å "oppleve" seg selv.


Æ e den Æ e















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar