tirsdag 30. juni 2015

Jeg nærer Meg Selv...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I det siste legger jeg merke til at fokuset hos meg er å nære meg selv… og jeg skriver det slik fordi jeg også legger merke til at det nærmest går av seg selv. Jeg trenger ikke "tenke" på at jeg skal nære meg selv, for det skjer helt naturlig.

Det er som om alt som ikke støtter og nærer meg bare faller bort… som om det forsvinner ut av seg selv og jeg bare ser at det skjer. Og det blir bare mer og mer plass for nye ting, hendelser, mennesker som støtter og nærer den Jeg Er.

Jeg føler jeg er tilstede i en energiflyt og jeg lar meg flyte med. Jeg tar nye valg når jeg føler det er nødvendig og gir slipp og lar energien tjene meg… lar meg være i denne bevegelsen av energi. Så enkelt… og jeg lurer på… kunne jeg ha gjort det så enkelt tidligere i denne prosessen, og jeg kjenner at nei… det kunne jeg ikke fordi min bevissthet var der den var, og jeg ser at alt var perfekt hele tiden. Jeg ser at alt var hele tiden akkurat som det skulle være og er fortsatt helt perfekt.

Jeg føler meg mer og mer oppfylt og full av overflod og kjenner at jeg elsker å være i bevegelse… la alt komme og gå i en naturlig flyt og kjenner at sånn er det å virkelig leve.

La alt være i bevegelse uten å være redd for å miste, uten å holde fast på noe, men la alt komme og gå helt naturlig.

Så enkelt.


Æ e den Æ e










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar