lørdag 20. juni 2015

Mitt "forhold" til Penger...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg har følt det en stund nå… denne litt urolige følelsen når det er noe som nærmer seg… når det er tid for å sette fingeren på noe… når det er klart for å se på noe. Og jeg har følt at mitt "forhold" til dette med penger nå ville bli sett på. For jeg har følt at denne energien fortsatt holdt meg tilbake… holdt meg fast. At det fortsatt var et trossystem som lå der.

Så nå på morran har jeg sittet å følt inn i dette og jeg fikk kontakt med dette trossystemet som jeg fortsatt holdt fast på. Trossystemet som sa at penger "binder" meg… at jeg på en måte sitter fast i penger… at de på en måte har "makt" over meg og bestemmer over livet mitt. Og jeg kjente at dette trengte jeg ikke holde fast på lenger. Jeg kjente at det var tid for å slippe det nå slik at denne energien som penger representerer kan komme inn å tjene meg på en ny måte. Kjente at jeg nå kan sette meg fri fra denne "bindingen"... dette trossystemet som kun er en illusjon og ikke noe annet.

Jeg valgte meg trekanten (ESS, Crimson Circle.com) og sendte det avgårde. Og fortsatt nå når jeg skriver dette, så kan jeg føle at denne energien løsner fra systemet mitt, og at dette nå forsvinner ut.

Og jeg både ser og føler at jeg er fri fra dette nå. Jeg ser at jeg har vært i prosessen lenge med å "tillate" dette å forlate meg og at det nå var tid for å slippe den siste resten.

Jeg tillater nå penger å komme inn å tjene meg på en fri og gledefylt måte.

And so It Is…


Æ e den Æ e…







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar