torsdag 13. februar 2014

Å Ta imot hele Meg...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I natt våknet jeg med denne smerten i magen igjen… og ikke bare i natt, men i det siste så har den vært veldig tilstede. Men i natt var vel første gang jeg klarte å være til stede i denne smerten og samtidig føle kjærlighet og glede, og jeg følte som så mange ganger før at når jeg glir gjennom denne «veggen», så glir jeg inn i noe som føles så mykt og godt, og i natt kunne jeg føle at denne «veggen» løste seg veldig fort opp, at den var mye lettere å komme gjennom. Det var så godt å kjenne at nå kan jeg være i det og samtidig kjenne glede og kjærlighet. For tidligere har det vært så vondt at jeg har hatt nok med å bare være tilstede i smerten.
Og jeg ser at tema for tiden er overflod og penger… eller for å si det på en annen måte… snu litt på det, temaet for tiden er å tillate meg å ta imot… åpne opp og ta i mot meg selv, og jeg føler at denne veggen handler om dette med å ta imot meg selv fullt og helt. For jeg Er overflod…
Og jeg ser at dette temaet kommer inn på mange forskjellige måter nå og viser meg det jeg har behov for å se og får frem det jeg har behov for å få tatt imot. For jeg føler at nå handler det rett og slett for meg å tillate meg å ta imot meg selv. For det handler ikke egentlig om pengene, det handler om å tillate å ta imot meg selv.  Og jeg ser at selv om jeg føler at jeg har masse overflod rundt meg så ser jeg også at jeg ikke har klart å ta imot den.
   

Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar