onsdag 19. februar 2014

Just Perfect...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Alt beveger seg veldig fort nå og ting tar nye og uventede retninger. Jeg kunne føle stresset i kroppen en stund, men i dag kjente jeg endelig at kroppen begynte å slappe av. En stund kjentes det nesten ut som om jeg skulle stenge igjen på nytt… men nå kjenner jeg at det løsner. Kjenner at jeg kan være i det som nå skjer uten å føle frykt, men isteden føle meg trygg… bare flyte med og gi helt slipp og bare vite at alt er som det skal være.

Det føles uvant å ikke skulle ha noen kontroll lenger. En helt ny måte å leve på. Og jeg opplever at ting endelig begynner å manifestere seg i det ytre. Ting som har føltes litt fastlåst ser nå ut for å begynne å løsne og finne sin løsning, og jeg opplever at det har mye med at jeg selv opplever at det feminine og det maskuline i meg selv endelig nå er kommet sammen. Det er så godt å kjenne at jeg endelig tør.
Og i denne opplevelsen ser jeg plutselig at jeg verken er feminin eller maskulin, men kun bevissthet og egentlig ikke noe annet. Jeg kunne føle «punktet» inni meg… et senter… total balanse… eller kanskje et slags nullpunkt…
  
Kjenner det er godt å bare gi slipp å la ting bli til… rett og slett la ting komme til meg og la det bli akkurat slik som det skal være… «Just Perfect»

 … men fortsatt litt uvant for alt skjer fort og ting kan også ta helt nye og uventede retninger. Jeg tror at det går i en retning og plutselig snur ting og går i en helt ny retning… så her er det bare en ting å gjøre og det er å slappe av og flyte med.


Jeg Er den Jeg Er

1 kommentar: