torsdag 6. februar 2014

Bortenfor Ord...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg føler mye har forandra seg siden fredag, og når jeg sier det på den måten, så er det fordi jeg var veldig klar over eller ble veldig klar over etter hvert at det jeg egentlig gjorde da jeg dro for å handle og gå på kafé på fredag, var å ta steget over en terskel. Det var nesten så jeg kunne se denne terskelen… så klart føltes den.

Så nå disse dagene som har gått etterpå har jeg observert at noe virkelig er i ferd med å forandre seg. Men jeg kjenner også at det blir vanskelig nå å bruke ord… at ord er veldig begrensende, og jeg lurte litt på om bloggen nå var ferdig, men når jeg følte inn i det så føltes det ikke riktig, så jeg kjente at jeg bare måtte gi slipp og se… at jeg måtte vente litt til alt var klart, for jeg kunne veldig klart føle at nå var det tid for forandring også her på bloggen.

Og da jeg våknet i dag skjønte jeg at det var tid for å gå bortenfor ordene… tid for å kommunisere uten ord, og jeg kjenner at jeg er klar for det. Og det gikk opp for meg at jeg jo i mange år har visst at jeg en dag skulle kommunisere uten ord og at dette var noe av det jeg holdt på å gjøre meg klar for.

Og nå er det klart…


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar