mandag 10. februar 2014

Hva Nå...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Ja hva nå… jeg sitter her med en følelse av at alt er ferdig… så hva nå?

Pc-en min har jeg fått tilbake ferdig reparert og den føltes som om den var ny. Den måtte startes opp fra bunnen av og det er som om jeg selv også startes opp fra bunnen av, og sinnet er på en måte ikke med lenger. Ikke på den gamle måten med å prøve å finne ut av ting. Det er ikke mer å finne ut av. Og egentlig så er det heller ikke så mange ord som kan brukes lenger, det er liksom ikke mer å si. Sånn føles det for meg akkurat nå. 

Men jeg kan jo si at jeg observerer at gamle metoder ikke fungerer lenger. De fører bare til frustrasjon og full stopp, så her er det bare å tillate… tillate... tillate… Og ikke minst tillate å la alt være som det er, for alt er virkelig perfekt… og jo mer jeg tillater jo enklere kommer løsningene og svarene. Bare gi slipp på all kontroll… absolutt all kontroll, for jeg ser at det er bare da de nye svarene kan komme.

Men hva nå… har egentlig ikke peiling… og det føles faktisk utrolig godt. Føles godt å ikke vite hva som er rundt neste sving. Det er en frihet i det og det kan ikke forklares med ord… det tror jeg bare må oppleves. Og ikke minst det å gi slipp på absolutt alt av forventninger og rett og slett la ting bli som de blir. Det er bare en utrolig frihet i det og jeg føler idet jeg skriver nå at det faktisk er da JEG kan være MEG… være den JEG ER.

Jeg Er den Jeg Er

Yo Soy El Punto


Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar