mandag 3. februar 2014

Og SÅNN er det bare men Den Saken…

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I dag har jeg følt på særdeles tung massebevissthet og er egentlig ikke sikker på om det har vært bare det heller. Det er som om noe ligger i luften på en måte… vet ikke helt hva det er.

Var ute å gikk en tidlig tur med hunden og heldigvis en kort tur, for jeg kunne føle at energiene rundt meg nærmest satte meg helt ut og at jeg bare måtte gå hjem igjen sånn at jeg kunne legge meg litt. Så nå har jeg ligget her på sofa i en time eller to… har egentlig ikke peiling og det spiller ingen rolle. Men i alle fall har det vært skikkelig bevegelse i systemet, dirring i magen og skikkelig kvalm, men jeg har følt at dette for det meste handler om noe utenfor meg selv.

Men jeg har også sponset CC med de 44$ på morgenen i dag, og føler at også dette satte noe i bevegelse. Valgte å virkelig gå inn i dette før jeg sendte pengene og kunne føle den gamle motstanden som fortsatt ville være i denne mangelenergien. Som fortsatt vil holde fast på dette… men JEG vil faen ikke mer av det… ikke faen heller… og SÅNN er det bare med den saken.
For jeg kunne føle at for meg så handlet det om nettopp det. Det er som om jeg må ta dette «valget» om og om igjen, men i alle fall, da pengene var overført kunne jeg føle den gode følelsen.

Det er JEG som er Mesteren i mitt liv og SÅNN skal det være.

Men noe ligger i luften og jeg kan ennå føle denne kvalmende følelsen, at det dirrer litt i kroppen… men uansett… jeg velger å la all energi tjene meg.


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar