onsdag 26. februar 2014

Å Være den Jeg Er...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

De siste dagene har vært ganske heftig med masse energi i bevegelse både innvendig og rundt meg i det ytre. Også i hele natt har det vært voldsomt med energier i aktivitet, så natten har stort sett gått med til å slappe av i kroppen og bare tillate… tillate … tillate. 
Det var nesten så jeg var litt spent da jeg skulle se på nyhetene i dag… ja om verden fortsatt hang sammen mener jeg, for av og til er det så voldsomme energier i bevegelse at jeg lurer på hvordan det påvirker den ytre verden.

Og jeg ser at det blant annet handler for meg nå å rett og slett være den jeg er… tillate meg selv og ganske enkelt være den jeg er, og nå i dag etter alt som har fått lov å bevege seg de siste dagene og spesielt nå i natt, så kjenner jeg en indre ro og som om jeg på nytt og atter en gang har funnet enda lenger inn i meg selv… enda dypere inn i meg selv. Også magen kjenner jeg bare løsner og løsner mer og mer.

Og i den ytre verden rundt meg så skjer det store forandringer nå… overraskende forandringer, og det fine er at jeg kjenner at jeg klarer å gi slipp… gi slipp... gi slipp, og vite at alt er perfekt og at jeg kan være i øyeblikket og rett og slett nyte livet.

Jeg Er den Jeg Er


Jeg Er


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar