torsdag 27. februar 2014

Å Tre inn i Livet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg husker at Tobias (Crimson Circle.com) for mange år siden snakka om at vi drev å malte et maleri og at vi til slutt kunne tre inn i maleriet. I natt eller det var kanskje tidlig i morges, så hadde jeg en opplevelse hvor jeg opplevde å tre inn i maleriet. Jeg var der bare en kort stund, men mens jeg var der så kunne jeg føle hvordan jeg bare har stått å kikka på livet uten å leve, og når jeg nå sto inne i maleriet mitt så var det som om jeg hadde tatt steget inn i livet mitt og jeg kunne føle hvordan det er å være fullt og helt tilstede i livet mitt.
Og jeg kunne føle hvor enkelt alt egentlig er. At det bare er å slappe av og nyte alt, for alt er der og jeg har lagt alt tilrette for meg selv... alt jeg måtte trenge for å være her og Leve.

Jeg føler jeg nå er virkelig i ferd med å tre fullt og helt inn i livet mitt og virkelig begynne å leve. Og i går var jeg så veldig tilstede og kunne så klart se at alt går så mye enklere hvis jeg kan lene meg tilbake og bare nyte livet og ikke bekymre meg eller prøve å finne ut av ting. 

Og jeg føler at når jeg klarer å slappe av å nyte livet, så kan det som finnes inni meg få lov til å tre frem… hva det nå enn måtte være. For jeg har følt i det siste at det er noe som vil opp og frem… det er noe nytt som vil opp og frem.

For en stund siden så skrev jeg at jeg ikke hadde flere ord, og på en måte så har jeg ikke det selv om det har blitt enda noen ord etter det. Og hvordan jeg etter hvert kommer til å uttrykke meg vet jeg ikke ennå, men jeg har en følelse av at det kanskje kommer til å bli på en annen måte. Men det er godt å gi slipp på dette også og bare tillate det som skal komme å komme frem, hva det nå enn måtte være.

Akkurat nå i skrivende stund er det som om jeg har masse sommerfugler i magen... det er som om jeg står å skal opp på en sene og har sommerfugler i magen før opptreden, enda jeg ikke har noen andre planer for dagen enn å ta en tur med bikkja.


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar