onsdag 15. oktober 2014

I Stadig Bevegelse...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg føler at det nå for meg handler om å være i stadig bevegelse. Og da tenker jeg ikke først og fremst i ytre bevegelse, i det fysiske, men jeg snakker om «indre» bevegelse. Jeg snakker om å la energien flyte. For nå kan jeg virkelig føle at det flyter gjennom kroppen og jeg kjenner at det er viktig å ikke stoppe «noe» av denne energien uansett hva det er. For det er enormt med energi som nå er i bevegelse, men likevel håndterer jeg det helt fint. Er bevisst og puster bevisst uten noe anstrengelser. Jeg sier puster bevisst, men selv ikke det er på den gamle måten hvor jeg måtte være "veldig" bevisst tilstede i kroppen. Jeg gjør det så mye lettere nå og er også så mye mer tilstede i kroppen. Så det er ganske utrolig hvor mye energi denne kroppen egentlig kan håndtere uten noe problem og enda både føler jeg og vet at den etter hvert vil kunne håndtere enda mer... at det kan flyte enda lettere.

Mye «rester» har sluppet i det siste, noe som har gjort at de gamle tankemønstrene har forsvunnet ut. Noe som også gjør at energien nå kan flyte mye lettere enn før uten å bli stoppa av gamle tanker og gamle troslag.

I det ytre har det også begynt å forandre seg og jeg føler det er godt også å være i bevegelse igjen i det fysiske. Og veldig variert noe som jeg er utrolig glad for. Ingen faste rutiner, noe som hjelper meg med å være i en stadig indre flyt og indre bevegelse.

Kjenner det er godt å «være»… flyte med i energien som kommer inn og bare tillate… tillate… tillate på en helt ny og gledefylt måte.


Jeg Er den Jeg Er…  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar