mandag 6. oktober 2014

Midt I Stormens Øye...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg opplever nå at flere aspekter som jeg ikke har sett tidligere nå kommer strømmende inn. Eller for å si det sånn… nå ser jeg de endelig. Det er som om de har vært tåkelagt og noe har jeg trodd var tanker men som jeg nå forstår faktisk er aspekter. Og jeg som trodde jeg var ferdig med aspekter ;)

Tidlig på morran i dag våknet jeg og kjente at nå vil jeg helt ut av dualiteten… nå vil jeg gi helt slipp på dualitet og plutselig følte jeg en sånn veldig klar kommunikasjon med sjela mi… med mitt Jeg Er… og så var det som om jeg skled inn i et stille rom inni meg selv. Jeg har hørt at midt inne i en storm så er det helt stille, og sånn var denne opplevelsen. Midt inne i meg var det et rom hvor det var helt stille og mens jeg var der så kunne jeg føle hvordan alt bare suste rundt meg mens jeg selv ikke trengte å la noe av dette påvirke meg. Jeg har aldri opplevd dette stille rommet inni meg på denne måten før. Det føltes trygt og godt. 

Og jeg skjønte at jeg kan gi slipp på absolutt alt. Og da mener jeg ABSOLUTT ALT.

For jeg har i den siste tiden lurt på om jeg virkelig må la meg selv være nødt til å være en del av alt det som foregår rundt meg… være en del av andres drama. Være nødt til å ha et svar å gi til dem. Og nå skjønner jeg at det trenger jeg faktisk ikke. Jeg trenger ikke være en del av andres spill... en del av andres drama. Jeg trenger ikke være en del av den virkeligheten som andre skaper for seg selv.

Så enda en gang sier jeg… jeg velger å være Fri…

Jeg velger å Leve i Frihet… i Glede… i Overflod…


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar