fredag 3. oktober 2014

Noe Dypt Er Berørt...

Translation from Norwegian http://translate.google.com


For sju år siden fikk jeg en massasje som jeg husker berørte meg veldig dypt. Da massasjen var ferdig husker jeg at tårene kom men jeg skjønte ikke den gangen hvor dypt jeg egentlig var blitt berørt… jeg skjønte ikke at et minne fra langt tilbake i tid var blitt berørt. Et minne som jeg nå forstår at jeg har vært koblet fra i lang, lang tid men som ble aktivert da jeg for sju år siden fikk denne massasjen.

Jeg var så dypt berørt at jeg etter kort tid kjøpte meg en massasjebenk og begynte å massere de aller nærmeste i familien. Jeg var helt hekta på dette en stund, men så forsvant det ut litt etter litt.

Men så for kort tid siden så får jeg plutselig en melding på telefonen og det ene fører til det andre og plutselig så er jeg i gang. Og det er som om jeg aldri skulle ha gjort noe annet. Det bare er der som en selvfølge… som en del av meg. Og opplevelsen er nå mye bedre fordi nå er jeg selv mye mer tilstede i min egen kropp enn det jeg var for 5-7 år siden.

Og jeg skjønner nå hva som faktisk skjedde den gangen for sju år siden… hva som faktisk ble berørt den gangen. Et minne fra noe langt tilbake i tid… ja antakelig fra den tiden jeg første gang kom til Jorda. Denne formen for massasje stammer fra New Zealand og Hawaii. Jeg har ikke vært på New Zealand, men jeg har vært på Hawaii og jeg husker at da jeg kom ut fra flyplassen på Honolulu så følte jeg bare en enorm gjenkjennelse… jeg følte at jeg var kommet hjem. Luktene og fuktigheten i luften føltes bare så utrolig kjent. Og litt bortenfor meg sto en ung gutt og da jeg så han inn i øynene var det som å se en jeg kjente. Det var en veldig spesiell opplevelse. Og jeg føler at dette minnet stammer fra den tiden jeg først kom til Jorda og til Hawaii.

Det er vanskelig å sette ord på det men jeg føler at denne massasjen går bortenfor tid og rom. At det ikke bare handler om å massere men at det på en måte er en slags kommunikasjon og den kommunikasjonen strekker seg langt… veldig langt. Det er ikke bare en kommunikasjon som går mellom den som masserer og den som blir massert, men dette er en kommunikasjon som strekker seg mye lenger enn det. Jeg kan egentlig ikke sette så mye ord på det… men jeg har drømt om det og jeg har følt det i energiene. Det er som om disse energiene kommuniserer veldig med meg.

Så for meg er det utrolig stort og for meg personlig også viktig å ha fått kontakt med dette igjen. En utrolig stor glede er dette for meg.

Jeg kaller det for Mari-Massasje J… fordi akkurat det jeg gjør er mitt og en del av meg.


Jeg Er den Jeg Er…


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar