lørdag 11. oktober 2014

Stadig Dypere...

Translation from Norwegian http://translate.google.com


Ting skjer på veldig dypt nivå nå føler jeg. Det er ikke så lett å bruke noen ord, men fornemmer stadig bølger av energi og fornemmer stadig en form for kommunikasjon som foregår. Av og til føles det som om denne kommunikasjonen er i ferd med å komme til overflaten… som om jeg kan forstå med sinnet. Men jeg vet at jeg ikke trenger å streve med forstå og at når jeg trenger å forstå eller at det er klart for å bli tydelig, så kommer det. Så jeg fortsetter å være tilstede slik som jeg har gjort.

Jeg fornemmer også at mere av det gamle er i ferd med å forsvinne. Sinnet mitt prøver å gripe tak i ting, men det stresser meg i veldig liten grad… og jeg føler ikke det er så vanskelig å bare betrakte sinnet… på en måte ta et steg tilbake å bare betrakte det og la det holde på med sitt. Da blir det ofte stille.

Av og til spesielt akkurat når jeg har våknet eller skal til å sovne… når jeg ligger i denne døsen, så er det mange ganger som om jeg føler jeg er i ferd med å slippe helt og bare skli inn i dype av meg selv… som om jeg er i ferd med å bli Ett med meg selv.

I det ytre opplever jeg nå stadig artige synkroniteter. Ikke store ting men likevel viktig for meg. Ting er sakte i ferd med å komme i bevegelse også i det fysiske.

Og innimellom føler jeg likevel litt frustrasjon over at det går for sakte… at ting skjer for sakte. Jeg er å blir en «skaper»…

Og kommunikasjonen med min egen kropp blir stadig tydeligere. Det blir lettere og lettere å fornemme hva den vil ha. Det siste er en ny body-lotion... cocosnøttolje... og jeg kan føle kroppen juble :) 


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar