torsdag 20. november 2014

Champagnebobler...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I kveld kunne jeg kjenne at energien kom i bevegelse igjen. Kunne nærmest føle at noe brast og fikk en veldig følelse av at dette handlet om denne illusjonen av overflod. Det var nærmest som om jeg knekte en kode, og plutselig kunne jeg føle energi som begynte å bevege seg og jeg fikk en veldig innsikt i denne illusjonen når det gjelder dette med mangel og overflod. Jeg kan ikke sette noen ord på det her og nå for de er borte. For jeg har nå sittet i flere timer i en veldig energiflyt og bare «vært» i denne flyten. Vært tilstede fullt og helt i denne flyten og pustet den inn i kroppen, og gjennom kroppen. Bare fantastisk deilig å føle på dette.

Og i de siste dagene som for meg føles ut som både en og to uker, så har det på en måte føltes som om alt sto stille, selv om jeg også kunne føle at det var mye som var i bevegelse, masse energi som var i bevegelse. Og jeg har sovet mer enn normalt, så det har foregått mye bak kulissene. Og i disse dagene har det også flere ganger kommet inn en følelse av at denne "mangelen" jeg har følt, aldri egentlig var min, og jeg har undra meg over akkurat det. 

Og akkurat nå i dette øyeblikket skjønner jeg plutselig hvorfor jeg av og til får denne følelsen av at alt står stille. Det er når jeg ikke føler denne nære kontakten med sjela mi, når jeg ikke kan føle denne nære kommunikasjonen, da kommer denne følelsen av at ting står stille. 

Men nå kjenner jeg at noe har begynt å bevege seg igjen og det er godt å kjenne på. Og i kveld har jeg også sittet ute og tent stemningslyktene mine som jeg har laget. Blikkbokser med hull i og som jeg har latt ruste. Ganske stilig om jeg selv skal si det. Gir en artig effekt. Så jeg har sittet i hagen i mørke og fortsatte å puste inn denne energiflyten og jeg kunne føle sjela mi ... mitt Jeg Er juble. Det er faktisk som følelsen av champagnebobler som bobler rundt i kroppen. En jublende glede. 

Og jeg kan nå høre meg selv, sjela mi, mitt Jeg Er bare enda klarere enn før. Og jeg kan føle skaperenergiene og at jeg har enda mer kontakt med disse energiene nå enn bare for noen få dager siden.




Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar