søndag 16. november 2014

Det Kollektive Feltet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com


Her en dag i forrige uke, gikk det plutselig opp for meg at jeg driver og jobber med det «kollektive feltet», altså med massebevisstheten. Jeg senset plutselig at jeg var i kontakt med denne ubalanserte maskuline energien, og at jeg sto ved siden av den i total aksept for denne energien, og for hva denne energien måtte velge å ta for valg fremover. 

Og mens jeg sto der ved siden av denne energien, så skjønte jeg plutselig hva jeg har holdt på med i alle disse årene, foruten min egen personlige reise. For jeg har skjønt at det var noe mer.  Blant annet har jeg skjønt i mange år nå at jeg har jobba mye med å ta ned ny energi og jorde denne. Men plutselig forsto jeg mer av dette jeg har holdt på med og skjønner dermed bedre hvorfor ting har vært slik de har vært og skjønner også bedre de opplevelsene jeg har hatt, og ikke minst de valgene jeg har tatt.

Blant annet dette møte med «veggen» av massebevissthet som jeg hadde i fjor høst, hvor jeg opplevde å skli gjennom den «veggen» og på en måte kontrollere tettheten på denne veggen. Og jeg opplevde også i 2012 å koble fra denne «hoved-koblinga» i forbindelse med forhold… gamle former for forhold mellom mann og kvinne. Og når jeg gjorde det, fikk jeg på en måte «beskjed» om at dette gjorde jeg ikke bare for meg selv, men jeg gjorde det også for mange andre.

Jeg var på slutten av fjoråret også i kontakt med det som vi kaller for NAV, og som jeg personlig kaller for Trygde»væsenet», fordi jeg da fikk se dette «væsenet» og kunne føle hele dette spillet som skjer innenfor dette systemet. Og nå mener jeg ikke at alle bør eller skal melde seg ut av NAV-systemet, for det er der av en hensikt og enn så lenge så er det mange som trenger å være en del av dette systemet av mange forskjellige grunner. Men jeg sier her hva jeg så. For i dette systemet er det mye både av offerenergi og overgrepenergi, og alle disse energiene nærer seg på hverandre.

Selv tok jeg et bevisst valg i 2007 om å ikke lenger være en del av dette systemet, og har ikke vært og kommer heller ikke til å være endel en dette systemet noe mer. Og etter hva jeg senser fremover, så blir det en forandring her som alle andre steder.

Personlig i det siste opplever jeg nærmest å ha kommet ut fra et «fengsel». Men jeg er ikke sikker på om det er avslutninga av selve oppvåkningsprosessen som får meg til å føle det sånn, eller om det er det at jeg er ute av noe veldig gammelt, og det samme kan det være. Men befriende føles det uansett. Det er som om jeg må venne meg til denne nye friheten, og kjenner at det også kan ta en stund.

Og jeg føler jeg stadig er i andre dimensjoner og «jobber». Enkelte dager føler jeg at jeg er kanskje minst til stede her i det fysiske, og må virkelig konsentrere meg når jeg gjør noe fysisk.

Og så er det denne følelsen av å føle meg «hjemme» nærmest uansett hvor jeg befinner meg. Den har blitt veldig klar i det siste, eller jeg har vel egentlig blitt veldig bevisst denne følelsen, siden jeg nå er mere ute av huset enn jeg har vært på lenge. 

Jeg Er den Jeg Er... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar