lørdag 1. november 2014

Jeg Er Den Nye Jord...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Den Nye Jord er ikke et sted… ikke noe fysisk sted… for Jeg "Er" Den Nye Jord… for Den Nye Jord Er i Meg. Fordi Jeg Er Alt som Er.

Jeg kan føle at jeg er ferdig med overgangen "fra" det gamle og nå er i en slags "overgang" i det nye, for jeg merker at det går litt fram og tilbake. Det tar tid å venne seg til å være i noe nytt når man har levd inne i noe begrenset så lenge… liv etter liv.

Så jeg merker at av og til flyter det veldig og jeg har kontakt med kildeenergien i meg, og av og til føler jeg meg mer frakobla.

Jeg føler dette som er så reint... så ærlig. For i Den Nye Jord er det bare reinhet og ærlighet. Ingenting annet kan eksistere der.

I det fysiske… i min ytre verden har jeg nå kommet i mer aktivitet. Jeg har fått en liten jobb... kan faktisk si at den dumpa ned i postkassen. Ikke noe fast. Alt er veldig bevegelig på den måten at jeg vet ikke hvor mye jeg jobber og har ingen faste dager eller for den sak skyld... jeg vet heller ikke når på døgnet jeg skal jobbe. Ikke før kort tid før, og det passer meg veldig fint. Jeg får ingen anledning til å sette meg fast på noen som helst måte og det er perfekt. En perfekt skapelse som alltid vil jeg si. For som jeg ser når jeg kikker meg tilbake, så har det alltid vært perfekt… alltid.

Så jeg kjenner at jeg trives som plommen i egget for tiden og kjenner at jeg har det godt i Livet mitt… har det godt i det jeg skaper for meg selv. Og kjenner at jeg er mer og mer i øyeblikket… i nuet.
Og fortsatt har jeg masse tid for meg selv, både i jobben og ellers. For fortsatt så har jeg behov for det kjenner jeg. Jeg kan føle at jeg Er Overflod... at jeg Er Alt som Er.


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar