mandag 10. november 2014

Oppfylt...

Translation from Norwegian http://translate.google.com


Jeg sitter her å føler meg oppfylt… full av alt. Føler på en glede for livet, glede over å leve.
  
Og likevel har det vel aldri vært så tomt som nå når jeg ser på kontoen og når jeg ser inn i kjøleskapet. Det er som om det er et bilde på at alt det «gamle» er brukt opp… at alt det gamle er borte. Forsvunnet ut av livet mitt. For jeg kan føle det. Det gamle er borte.

For i over en måned nå så har jeg hatt følelsen av å ha kun fem kroner på kontoen, for det lille som har kommet inn, har fløyet ut igjen i samme farta. Og likevel har jeg aldri i løpet av denne oppvåkningen følt at jeg har hatt mer overflod enn nå. Jeg føler det fyller meg innvendig og jeg skjønner at det ytre kun er en illusjon, og at alt er inni meg og ikke på utsiden

Og jeg har heller aldri i løpet av denne prosessen hatt en større ro enn det jeg har nå. For selv om noe nytt har begynt å komme inn, så ser jeg også at jeg har vært i et slags «tomrom», men som egentlig ikke har «føltes» tomt, men som har føltes fullt av alt.
   
Jeg har også nå følt for å trekke meg litt tilbake fra det jeg følte begynte å føles som «støy» for meg. Og jeg føler heller ikke at jeg har behov for å være en del av noen gruppe lenger. Jeg føler at det nå er mer «viktig» for meg å løse meg fra alt dette nå, for å mer kunne konsentrere meg om meg og det som etter hvert skal være «min» oppgave fremover. For jeg har en følelse av at det er noe jeg har bestemt meg for å gjøre, og at tiden nå er inne.

Så vil tiden vise hva som kommer, for jeg føler at jeg skal holde alt åpent og la energiene får bevege seg fritt. For dette er den «nye» måten… ingen kontroll.

Friksjon eller kaos om man vil, er kun energi i bevegelse… energi som ønsker å komme i balanse. Så om jeg føler det sinnet kaller «motstand» inni meg, så er det kun «friksjon» som ønsker å komme i balanse… for også det er å Skape.

Jeg Er den Jeg Er… 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar