onsdag 5. november 2014

Den Menneskelige Opplevelsen - Del II

Translation from Norwegian http://translate.google.com


I går på selveste Dagen kunne jeg føle at det skjedde et nytt skifte inni meg… et Viktig Skifte. Og jeg har den siste tiden følt at noe var på gang… og disse siste dagene har jeg også vært gjennom en liten utrensing i systemet… en liten forkjølelse og jeg følte at noe skulle ut. Og i går hadde jeg masse tid i stillhet sammen med meg selv… ser at min sjel vet hva den gjør J, gir meg en jobb hvor jeg ikke kan annet enn å ha masse tid for meg selv. Så der satt jeg og følte innover i meg selv, og kunne føle at nå skulle jeg være fullt og helt tilstede i meg selv… at det var viktig. Og jeg kunne føle at noe nærmest løsnet, og som vanlig går jeg bortenfor sinnet og har sånn sett ingen peiling, men likevel så Vet jeg. Og jeg kjente at jeg ikke kunne ha gitt meg selv en større gave en det som skjedde i dette øyeblikket.

Og i dag da jeg våknet ble jeg liggende å føle innover i meg selv og jeg kunne føle at noe var forandra. Og plutselig følte jeg Sommerfuglen brette ut vingene å fly… at jeg fløy… og jeg har sagt det før… jeg vet det, men det er så mange lag… så mange nivåer skjønner jeg nå… nivåer av å ha følelsen av frihet… og kanskje kommer det enda et nivå, men i dag føler jeg at jeg virkelig flyr. At det er Sommerfuglen som flyr.

Jeg er ikke så flink med å få satt ord på dette, og det er ikke lett å sette ord på akkurat dette som skjer, for det er liksom bortenfor ord og bortenfor tanker… bortenfor sinnet… helt utenfor sinnet. Det bare ER… jeg bare ER.

Jeg er i min VÆREN… Jeg ER 

Og jeg føler at jeg er inne i det jeg vil kalle for del II i en menneskelig opplevelse her på Jorda, jeg er inne i den delen hvor ingen andre har gått enn vi som nå beveger oss inn der, og det er fantastisk… jeg kan fornemme at det virkelig blir en fantastisk opplevelse.

Og jeg kjenner at jeg faktisk har kommet Hjem i meg selv nå. Jeg føler at jeg kan Si det… og akkurat nå kom sola frem og skinner meg midt i fjeset J


Jeg Er den Jeg Er…



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar