fredag 24. juli 2015

En Kommunikasjon Bortenfor...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg har i flere år visst at jeg drev å kommuniserte uten ord både bevisst og ubevisst, men i det siste har jeg skjønt at dette er i ferd med å utvide seg. Jeg er i ferd med å åpne nye dører når det gjelder akkurat dette. Jeg begynner å forstå hvordan jeg skal kunne bruke dette og jeg begynner også å ane at dette er noe jeg kommer til å få bruk for i det arbeidet jeg skal gjøre og egentlig allerede gjør.

Det er en kommunikasjon som går bortenfor sinnets begrensninger og jeg kan føle at det er sjelen jeg snakker med og ikke den menneskelige delen. Og jeg kan føle hvordan jeg går bortenfor disse filtrene som sinnet setter opp. Det er samtidig en kommunikasjon som er totalt uten manipulering eller mulighet til å kunne styre på noen måte. Jeg er i total aksept når jeg er i denne kommunikasjonen og slik må det også være.

Slik jeg forstår det akkurat nå, så deler jeg på en måte min egen bevissthet. Ikke noe mer enn det. Men jeg føler at dette bare er begynnelsen, så etter hvert kan jeg nok sette mer ord på det jeg nå opplever.

Veldig spennende dette føler jeg og noe som ligger mitt hjerte nært.


Æ e den Æ e...









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar