mandag 20. juli 2015

Mitt Nye Hus…

Translation from Norwegian http://translate.google.com

… eller skal jeg si mitt nye Jeg. I går var jeg innom et sted ikke langt fra her jeg bor å kjøpte meg et nydelig hus… laget av glass i de vakreste farger. Og jeg følte at dette hadde noe med mitt nye Jeg å gjøre uten at jeg begynte å analysere det så veldig mye. Jeg kunne bare føle det i energien og i gleden jeg følte i og rundt meg. Og jeg ble fortalt at det var blodferskt, to dager gammelt. Følte det nærmest var laget til meg. Selv katten er med.

Og jeg opplever nå at noe er i ferd med å skje når det gjelder dette med energi og dette med å "leke" med energi. For det er slik jeg opplever det nå… at jeg skal og kan "leke" med energiene. Jeg føler at det er viktig at jeg går inn her og "leker". At det er her jeg vil oppdage mer av det nye… av den nye måten å leve på… skape på… være kreativ… ha det gøy… ja rett og slett Leve. Det er slik jeg vil Leve kjenner jeg.

Og jeg føler at jo mindre alvorlig jeg ser på dette jo bedre er det og det er derfor jeg kjenner at jeg liker å bruke ordet "leke"… ja at jeg rett og slett skal bruke ordet "leke", fordi da tas dette alvoret som vi er vant med å slepe med oss… da er dette på en måte tatt bort. I alle fall er det slik for meg.

For livet fremover nå skal være en "lek"… og kommer det alvor inn nå, og da mener jeg alvor av det "gamle" slaget, så er jeg veldig oppmerksom på det. For alvorlig kan jeg fortsatt være for det er så mange måter å være alvorlig på.



Æ e den Æ e