lørdag 11. juli 2015

Nyte Livet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg har akkurat lest gjennom artikkelen ;Activating the Light Body av Matt Kahn (http://www.truedivinenature.com/articles.htm), og kjenner at endelig har jeg fått en bedre forståelse av hva dette med lyskroppen egentlig er. 

Gjennom hans ord kjenner jeg igjen det som nå skjer med meg og som har holdt på i flere måneder. Og jeg kjenner at jeg bare kan lene meg enda mer tilbake å rett og slett bare Nyte Livet. 

For alt går av seg selv nå og jo mer jeg slapper av i min fysiske kropp, er tilstede i min fysiske kropp og i mine opplevelser, jo enklere glir denne prosessen som jeg er i nå.   

Bare disse siste par dagene kjenner jeg hvordan jeg blir mer og mer fri på den måten at jeg forsvinner ut av dette med tid. Jeg ser at dette med tid er et konsept skapt av sinnet og at det er en illusjon… at det egentlig ikke eksisterer. Og jeg ser også hvordan dette har vært med på å drenere meg for energi.

Og jeg kommer mer og mer inn i dette at det er nok for meg å "være"… at det ikke spiller noen rolle hva jeg gjør… for "Jeg Er" i hvert øyeblikk og at alt er i hvert øyeblikk. Dette blir mer og mer en del av meg nå.

At det ikke er mitt ego som velger, men at valgene mine blir tatt på et sjelelig nivå og at når jeg tillater det å skje, så vil jeg velge fra mitt høyeste potensiale. Og jeg ser hvor begrenset disse gamle valgene gjort fra sinnet var.




Æ e den Æ e








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar