mandag 12. mai 2014

En Forløsning...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Etter gårsdagens utblåsning og en dag med mye bevegelse av energi… frigjøring av energi, så føler jeg i dag en helt ny frihet. Jeg kjenner at jeg nesten ikke tør sette ord på det for jeg er nesten redd for at den skal forsvinne igjen. Så jeg skal ikke prøve å sette så mange ord på akkurat denne følelsen, men heller bare være i den.

Men det jeg kan sette ord på er at mens jeg satt med morrakaffen min i dag, så kunne jeg kjenne at noe virkelig gammelt forløstes, og jeg så hva alt dette jeg har vært gjennom i den siste tiden egentlig handlet om. Jeg kunne se hvordan en gammel energibinding nå kunne forløses mellom det maskuline og det feminine. Jeg fikk et bilde om at dette handler om den tiden helt tilbake da vi begynte å stjele energi fra hverandre og trodde at vi måtte ha energi fra noen utenfor oss selv. At vi var avhengig av noen andre.
Kjenner det er vanskelig å få satt ord på også dette, men jeg forstår det mere i følelsene mine… jeg ser det. Og jeg ser at alt er egentlig der men det er ikke der på den gamle måten. Derfor må jeg være villig til å gi slipp fullt og helt på alle de «gamle måtene».

Og jeg ser at jeg er «egentlig» fullstendig fri.

Det er også tid for å sette noe fri i det fysiske. For det ytre speiler bare min indre virkelighet og nå kjenner jeg at det er klart. Det er tid for å handle i det fysiske, og det er det som er så merkelig… dette med å bare ha tillit til dette med at alt er helt greit og at alt egentlig er der uten å skape alt kaoset inni meg… men bare gi helt slipp… heeelt slipp og vite at alt er greit… og så bare nyte alt akkurat NÅ.


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar