søndag 25. mai 2014

Jeg "Er" Livet...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Etter å ha sett den siste delen av http://www.holographicuniverseworkshops.com fikk jeg følelsen av at jeg skulle inn på kontoen min å se. Og mens jeg logget meg inn var det som om jeg kunne føle at her har det skjedd noe. Og ganske riktig… på den ene kontoen visste jeg at det hadde vært 19 kroner og 16 øre sist jeg var inne å sjekket kontoene, fordi jeg hadde lagt spesielt merke til tallene 19:16 og husker at jeg tenkte at "dette var jo et fint tall", og når jeg nå ser på kontoen så har det forandret seg til 19:88. Det var ikke så mye og det er heller ikke så viktig, det som var morsomt og viktig for meg var å få denne opplevelsen. Jeg sjekket kontoen og kunne ikke se noen bevegelse av noe slag… summen hadde bare forandret seg.
For da jeg var ferdig med siste del av denne serien, så "visste" jeg at det jeg har hatt en følelse av så lenge faktisk er mulig og jeg skjønte etter å ha sett denne serien hvorfor dette kunne være mulig. Hvordan det kan være mulig at ting plutselig bare er der. Jeg føler jeg har fått den siste biten for at dette nå kunne falle på plass. Og jeg har også skjønt hva som har stengt igjen for meg. Det er fordi jeg har hatt et troslag som har fortalt meg at ting er nødt til å komme på en spesiell måte… at de ikke bare plutselig kan være der.

Da jeg hadde lagt meg i går kveld hadde jeg også en opplevelse hvor jeg skjønte at alt jeg hadde i mitt landskap "var" meg og plutselig ser jeg hunden min komme inn i landskapet mitt, og jeg skjønner at han også er meg, og da skjønte jeg hvorfor han har vært så intens i det siste. Det har føltes som om han har villet krype inn i meg, for han har vært ekstremt klengete. Plutselig skjønner jeg at han har villet vise meg noe og når jeg nå ser han så ser jeg hva det handler om. Og jeg kjenner at jeg er klar til å ta imot "alt" som er mitt, og så kjenner jeg at det bare glir inn i meg… alt sammen… hele landskapet mitt glir inn i meg og jeg skjønner noe som jeg faktisk på en måte skjønte tidligere i vinter… at jeg "Er" livet… jeg lever ikke livet… jeg "ER" livet… men nå skjønner jeg det ikke bare oppe i hodet, nå kjenner jeg det i hele meg. 

Jeg "ER" LIVET.


Jeg Er... Jeg Er den Jeg Er... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar