tirsdag 27. mai 2014

I Natt Drømte Jeg...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

… at jeg først så en hest… tror den var grå. Den virket litt sliten og trøtt. Hang liksom litt med hodet. Og så kommer det en hest til og den er skinnende hvit med flagrende hvit man. Den har hodet stolt hevet og jeg ser at lyset og skyggene leker i huden på den. Det er som om den står foran et tre og solen skinner gjennom grenene sånn at skyggene fra greinene og sollyset beveger seg og danser rundt når vinden beveger greinene.

Straks jeg våkner forstår jeg hva den skal fortelle meg. Den hvite hesten viser meg hvordan livet egentlig kan være. Den står der stolt og med hodet høyt hevet og lar seg ikke affisere av hverken lyset eller skyggene men lar alt være akkurat som det er og jeg skjønner at sånn er det å leve. Og jeg ser hvor redd jeg har vært for å leve… virkelig leve. Jeg ser hvor redd jeg har vært for at det skulle gjøre vondt å leve.

Blir liggende å ta inn alt sammen og kjenner at alt er godt og det begynner å åpne seg opp… at jeg er klar til å virkelig Leve livet. Kjenner den utrolig dype gleden som strømmer gjennom hele kroppen og skjønner hvor enkelt alt faktisk kan være.  


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar