mandag 19. mai 2014

Nøkkelen...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg har lett etter den lenge og jeg har hele tiden visst at den skulle være et sted for jeg hadde jo sett den. I det fysiske snakker jeg om en nøkkel til en dør i fjøsen. En sånn stor gammel nøkkel. Den har vært borte i flere år men jeg vet at den har vært der tidligere og det er som om jeg kan føle at ett eller annet sted er den.
Og i går sto jeg på nytt foran denne døra og lurte på hvor denne nøkkelen var blitt av. Det var som om jeg kunne føle at den var i nærheten. Men jeg tenkte at det beste er å bare gi slipp og så dukker den sikkert opp.

Jeg tror det gikk toppen et kvarter og så plutselig får jeg øye på den. Den henger fullt synlig på en vegg og jeg har gått forbi den mange, mange ganger.
Døra har aldri vært lås, den har vært åpen hele tiden, men nøkkelen har vært borte.

I natt våknet jeg og kunne føle at noe virkelig var på gang og ble liggende å puste og bare observere det som foregikk. Og plutselig kommer det inn en energi… og jeg kjenner at det er denne "giganten" som jeg på en måte fikk beskjed om i vinter. Da kom det noe sånt som at "du er gigantisk, husker ikke helt ordene nå"… men i natt skjønner jeg at det er dette jeg føler, og den er enorm rett og slett. Hadde dette vært for en tid tilbake, så hadde jeg blitt redd og vært sikker på at dette kommer aldri til å få plass i min kropp, men i natt ble jeg liggende rolig å bare puste det inn… puste MEG inn. Det var en utrolig opplevelse… pust for pust pustet jeg meg selv inn... 

Nå på morgenen har jeg sittet å kjørt et virusprogram på maskinen min og får en fornemmelse av at jeg også driver å renser meg innvendig, for mens jeg kjører programmet så sitter jeg og puster og fornemmer at det fortsatt er noen troslag igjen... noe det er tid å gi slipp på. Jeg forstår at det er tid for å gi helt slipp på linjer tenking... spesielt når det gjelder tid og penger. 

Jeg kjenner at jeg skal fortsette å være i pusten og i senter og i øyeblikket.


Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar