søndag 18. mai 2014

Jeg aner en Ny Virkelighet…

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I går… 17.mai ble for meg en dag på sofa. Bløtkake ble det så innimellom var jeg oppe og kosa meg også, men var ganske utslått og mye… veldig mye energi i bevegelse. Selv hunden som pleier å være klar for tur straks vi står opp om morgenen, lå på sofaen å sov. Han gjorde ikke mine til å gå tur en eneste gang og jeg vet at han er med i prosessen og hjelper til på sin måte. Så vi lå der begge to.

Og igjen er det som om jeg har gått inn i et nytt rom, eller egentlig så føles det nå som om jeg har beveget meg inn i en ny virkelighet, og jeg har også lagt merke til nå i år når jeg har vært i hagen at det er som om jeg ikke er der. Det er som om jeg er et annet sted. Og de siste dagene har det flere ganger vært sånn at når jeg våkner, så er det som om jeg er i et nytt hus. Jeg bor her jeg bor i dag, men huset er nytt.

Så jeg har nærmest en følelse av å ha forlatt den gamle verden og at jeg befinner meg i en helt ny virkelighet. Jada... jeg er på Jorda fortsatt, men jeg er ikke i den "gamle verden". Det er sånn det føles nå.  
Det har også begynt å komme inn potensialer som for meg er veldig overraskende og utrolig gledefylt, men det skal jeg komme tilbake til senere, for fortsatt er det potensialer. Men jeg kjenner de er veldig sterke. Og jeg kjenner jeg av og til bare har nok med å roe ned og bare være i pusten og ikke stresse... ikke tenke for mye, men være i gleden og i øyeblikket.

I dag fikk jeg veldig lyst til å begynne å samle sammen ting jeg skal kvitte meg med… ting jeg ikke lenger vil ta vare på. Når man har en fjøs, så er det i grunnen utrolig hva man tar vare på. Så i sommer blir det Galleri på loven og garasjesalg i garasjen, så det blir riktig så gøy. Kjenner at jeg gleder meg.



Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar