søndag 11. mai 2014

Jeg er så Inderlig Dritt Lei...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

I dag kjenner jeg at jeg er så forbanna dritt lei at det føles som om jeg vil kveles. Jeg føler innimellom et enormt sinne inni meg. Ikke mot noen eller noe i det ytre. Men et sinne over å fortsatt være i denne "boksen"... i denne helvetes forbanna boksen om jeg må få lov til å si det. Dette er jo tross alt en blogg hvor jeg skal være totalt ærlig. Jeg lurer faktisk på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å være her lenger. Og det har kommet i den senere tid nå. Spørsmålet om jeg gidder mer.

Føler jeg har stått på kanten av noe nå i måned opp og måned ned og kjenner at det er nok... det er forbanne meg NOK nå.

Kjenner at jeg må få det ut... for dette er også en del av det å være våknet opp å gå gjennom prosessen med å integrere lyskroppen... den guddommelige delen. Det å la sjelen komme helt inn i kroppen. For jeg føler at jeg er opplyst... men jeg vet at det fortsatt gjenstår å gå helt ut av dette fengslet jeg fortsatt føler at jeg er i, og akkurat i dag kjenner jeg meg veldig lei... så INDERLIG... INDERLIG lei.

Jada jeg er fortsatt den Jeg Er

2 kommentarer:

  1. Jeg har hatt det omtrent likedan…ganske lenge…Jeg skjønte etterhvert at det egentlig handla om transformasjon…det handla om at jeg holdt på å frigjøre meg fra hele den gamle "verdenen"…..Nå virker det som noe er sluppet, det er en annerledes energi som er nå, en form for frihetsfølelse og lettelse.. Samtidig,..vel..det gamle er der ennå, men det er mer diffus nå…Kunne sikkert skrevet myye om dette.. På en måte er dette kanskje det sterkeste jeg har opplevd..

    SvarSlett
  2. Skjønner hva du mener Vilde og jeg opplever også at det gamle bare blekner... viskes mer og mer ut. Som om det er i ferd med å bli borte og det føles godt. Men i dag var jeg bare så INDERLIG lei... og masse tårer som også er med på å rense ut. Men det var godt å bare gi meg selv lov til å gi uttrykk for frustrasjonen jeg føler nå i dag. Kjenner fortsatt at det er der. Men lar det bare være der.

    SvarSlett