fredag 23. mai 2014

Inn i Mitt Landskap...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

For noen dager siden opplevde jeg å se inn i «min» virkelighet… inn i mitt eget «landskap» og se hva jeg faktisk har ansvar for. Det var som om sløret ble trukket til side så jeg kunne se inn i mitt eget landskap… inn i min verden. Og jeg så at jeg hadde ansvaret for absolutt alt som var i min virkelighet… i mitt landskap. Jeg så blant annet en krig og skjønte at jeg ikke hadde ansvaret for selve krigen, men jeg hadde ansvar for mine følelser og min oppfatning vedrørende krigen. Og jeg hadde ansvaret for «mine» følelser for alt det andre som jeg så/ser og opplever. Ikke noe annet. Jeg så at jeg ikke trenger å gjøre noe som helst annet… bare det… ta meg av mitt eget… ta fullt og helt ansvar for mitt eget. Jeg kjente at jeg fikk spørsmål om det… om jeg nå var villig til fullt og helt ta ansvar for mitt eget. Det var det neste steget… og jeg kjente at jeg var klar for det.
I går hadde jeg en dag hvor alt forandret seg fra å føles godt til å føles frustrerende. Mye sinne kom opp… mye gråt kom opp… og til slutt kunne jeg for første gang på denne reisen si til meg selv at … jeg velger å dø. Jeg sa til sjelen min at nå klarer jeg ikke mer. Jeg klarer ikke mer med å prøve å finne løsninger på dette med å ha nok penger til regninger, mat. Jeg kjente at nå klarer jeg bare ikke mer og jeg kjente at nå vil jeg bare dø. Jeg gir meg. Og jeg bestemte meg for at nå gir jeg opp å finne løsninger… nå overlater jeg alt til sjelen min. Om jeg mister alt så er det helt greit. Jeg tror det var sånn jeg sovnet i går kveld.
I dag våknet jeg og kan tydelig føle sjelen min. Og jeg fornemmer den gode følelsen… gleden og jeg skjønner at jeg kan velge å være der. Jeg husker ikke alt nå, men plutselig ser jeg inn i landskapet mitt og jeg skjønner at jeg kan skape alt om. Jeg skjønner at jeg ikke trenger å ha mitt gamle landskap lenger men at jeg kan skape alt om… og plutselig ser jeg et landskap med masse glede… jeg ser blant annet dette maleriet som det har vært litt snakk om på fb som ei har «kopiert»… jeg syntes det var så vakkert og så fint. Og dette bildet kommer plutselig frem… så mye glede… og jeg skjønner at så enkelt kan jeg skape om hele mitt landskap.
Jeg må også si at jeg har sittet og sett på en serie http://www.holographicuniverseworkshops.com de siste par dager som har fått meg til å virkelig få tillit til at jeg faktisk kan gå ut av boksen nå og skape meg en ny virkelighet. Rett og slett bare gi helt slipp på alt. Jeg har ennå de to siste delene igjen og de skal jeg også se, men for meg har de vært til stor hjelp.
---
Det tok litt tid før jeg fikk lagt inn innlegget denne gangen. Virker som jeg trykket på delete-knappen da jeg skapte om det gamle landskapet mitt. Sletta alt he,he,he... helt topp.   
Jeg Er den Jeg Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar