fredag 6. juni 2014

Å Elske med Meg Selv...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Jeg har lurt en stund på om jeg skal skrive om opplevelser jeg har hatt i forbindelse med min fysiske kropp og jeg kjenner at jeg har blitt inspirert av en annen Shaumbra til å gjøre det. Hun er flink å sette ord på denne type opplevelse. Om jeg klarer å formidle dette like godt vet jeg ikke, men kjenner at jeg har litt lyst til å skrive om at det også er andre typer opplevelser i dette nye og ikke bare forløsning av gamle bindinger og sånn type ting.
Men jeg vet jo også at dette er "mine" opplevelser og andre vil så klart ha sine opplevelser på sin måte. Men likevel er det godt å kjenne at også dette tør jeg nå å snakke om.

Den første opplevelsen hadde jeg for litt over et år siden hvor jeg følte kroppen elsket med seg selv. Husker ikke helt om jeg den gangen tok på meg selv, men etter hvert har disse opplevelsene vært slik at jeg ikke trenger å ta på meg selv en gang, ikke det at det er noe galt med å ta på seg selv, det blir bare en annen opplevelse, det er det hele. Men etter hvert har disse opplevelsene blitt slik at det er energiene inni kroppen min som elsker og det er helt utrolig å oppleve dette, og jeg trenger ikke nødvendigvis å ta fysisk på meg selv. Det føles som om "hele" kroppen er med og det handler egentlig ikke om sex. Det er ikke noe fokusering på kjønnsorganer i det hele tatt… følelsene er liksom alle andre steder. Og det er myyye bedre enn den gamle måten J

Og det å bare begynne å oppleve dette gjør det virkelig verdt å bli værende her på jorda en god stund til.

Helt fantastisk å oppleve at jeg ikke en gang er avhengig av et annet menneske for å ha denne type nære opplevelser med min egen kropp.

Jeg Er den Jeg Er 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar