lørdag 28. juni 2014

En Ny Retning...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Nå har jeg ikke bare ny strøm på batteriet, nå har jeg også fått nye deler i rattstammen på bilen, og jeg har fått beskjed om at jeg har feil type dekk på bilen og at disse må skiftes. Og jeg ser at dette viser meg akkurat det jeg senser inni meg… at jeg endelig har dreid meg selv i en ny retning og at et nytt fundament venter.

Og i dag fikk jeg en reading av Vilde Slettli som bare ytterligere støtter opp om det jeg føler holder på å skje. Og jeg senser også en frihet inni meg. Den kommer i glimt eller kanskje ikke akkurat i glimt for dette er jo noe jeg føler, men det kommer i bølger kan jeg vel heller si. Plutselig kjenner jeg det bølge inni meg og jeg "vet" at dette er min sannhet… jeg bare "vet" at dette er min virkelighet og jeg kjenner at nå er den på en måte på plass. At jeg Er fri.

Men fortsatt kjenner jeg at ting driver å justerer seg på en måte… finjusterer seg har jeg en følelse av. Men det er så godt å kjenne på roen i kroppen i forhold til tidligere. Stresset er for det meste borte. Kjente litt på det i dag tidlig men så forsvant det. Vet ikke en gang om det var mitt eller noen andre sitt. For når sant skal sies så er det av og til at jeg glemmer at det ikke trenger å være mitt… fortsatt så er det litt sånn.


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar