søndag 22. juni 2014

Phuuu... Sommersolverv...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Den siste uka har det vært mye energi i sving og spesielt disse siste to dagene og jeg kjenner det fortsatt. Jeg har hatt nok med bare å puste bevisst og være tilstede i det og IKKE stikke av. Ikke unngå noe men rett og slett være fullt og helt tilstede.

Til tider har det føltes utrolig utfordrende og jeg har lurt på om jeg virkelig klarer mer av dette… men så midt oppi alt aner jeg noe nytt. Vet ikke om jeg klarer å sette ord på det, men det er noe helt nytt jeg ikke har følt før… som om jeg likevel har kommet meg gjennom noe selv om det også av og til plutselig også kan føles som om jeg har beveget meg bakover. Jeg er i ferd med å komme i kontakt med en helt ny del av meg og jeg føler at her er det en kraft og bestemthet tilstede, kanskje jeg kan si en skapende kraft... tror jeg faktisk kan kalle det for det ja... en skapende kraft.

På en måte har det vært et totalt kaos disse siste to dagene, og fortsatt kjenner jeg at det jobber intens innimellom. Det går liksom i bølger og da må jeg bare ta et opphold i det jeg holder på med og bare puste bevisst og være tilstede i det.

Ringing i ørene, vondt og muligens litt hoven i leddene på hendene, vondt i selve skjelettet kjennes det ut for. En intens varme i kroppen kommer bare plutselig (har hatt det lenge) og ikke minst kroppen er visst i ferd med å forandre seg veldig… det er nesten så jeg blir litt bekymra, selv om jeg også vet at dette handler om lyskroppen.

Og jeg som trodde jeg var over det verste… ;)
   

Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar