onsdag 25. juni 2014

En Ny Re-Start...

Translation from Norwegian http://translate.google.com

Selvfølgelig… i pur glede over å oppleve hvor enkelt ting la seg til rette så tenkte jeg ikke på at det var noe mer… ja jeg snakker om opplevelsen jeg hadde med bilen. Så takk PO (kommentar på siste blogg-innlegg) for påminnelsen, og jeg fikk meg en ny latter da jeg så det.

For så klart… den helga jeg selv lå nede for telling bokstavelig talt, så sto også bilen min i garasjen totalt uten strøm, og hva viser vel det annet enn en ny start… en Re-start…

Og jeg føler det også inni meg at her har det virkelig skjedd en forandring og det pågår tydeligvis nå en integrering og den føler jeg nok vil holde på en stund fremover. I går var jeg ganske susa og klarte ikke å gjøre stor annet enn å sitte/ligge å bare slappe av og la pusten gå. Og også nå i dag kjenner jeg ting foregår selv om det i dag er på en annen måte.

Men jeg ser/føler nå bare enda klarere enn før hvor jeg skal holde fokus. Nå handler det ikke lenger om å håpe eller ønske, nå handler det om å ha tillit å virkelig gå for det fullt og helt… og jeg puster det inn. Puster og er tilstede og lytter innover i meg selv, samtidig som jeg bare slapper av og gjør det jeg har lyst til i øyeblikket. Det er det eneste jeg kan nå. Gjøre det jeg føler er riktig i hvert eneste øyeblikk.

Og følelsen og vissheten om at alt er tatt vare på og at jeg ikke trenger å streve med noe som helst er nå sterkere enn den noen gang har vært. Selv om jeg også observerer at jeg er i en overgang på en måte… at det å venne seg til å leve på denne måten ennå vil ta litt tid. Men jeg kjenner at jeg klarer å slappe mye mer av enn jeg har klart å gjøre på lenge og det er veldig godt å kjenne.


Jeg Er den Jeg Er…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar